تجربه دیجیتال

افزایش بازاریابی آنلاین و رشد کسب و کار سال های زیبایی شما با استراتژی‌ های دیجیتال مارکتینگ

گیتی بیوتی، به رهبری امید کربلایی، پیشرو در زمینه خدمات مشاور کسبو کار و طراحی وب‌سایت‌های تخصصی برای سالن‌های زیبایی است. ما با تمرکز بر نوآوری و خلاقیت، وب‌سایت‌هایی جذاب، کاربرپسند و بهینه‌سازی شده برای موتورهای جستجو طراحی می‌کنیم. هدف ما ایجاد پلتفرم‌های دیجیتالی است که نه تنها نمایانگر کیفیت و تخصص شما در عرصه زیبایی باشد، بلکه به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند، به افزایش مشتریان و درآمدتان کمک کند. ما در گیتی بیوتی، با تجربه گسترده در طراحی سایت و بهینه‌سازی سئو، متعهد به ارائه خدماتی هستیم که نتایج واقعی و ماندگار برای مشتریانمان به همراه داشته باش

طراحی سایت تخصصی سالن زیبایی

طراحی سایت سالن های زیبایی برای رشد و جذب مشتریان

اگر صاحب یک سالن زیبایی هستید و یا حتی میکاپ آرتیست هستید داشتن یک وب سایت میتواند به شما کمک کند تا انواع خدمات خود را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید، و مشتریان بیشتری را جذب نمایید. همچنین یکی از بزرگترین مشکلات سالن های زیبایی تعیین نوبت برای مشتریان و مدیریت زمان خود می باشد. یک وب سایت با سیستم رزرو می توانند تا حد بسیار قابل قبولی مشکل شما را برطرف سازد.

با توجه به محدودیت های موجود در تبلیغات محیطی سالن های زیبایی، تنوع فرصت های بازاریابی و تبلیغات شما در فضای دیجیتالی بسیار گسترده تر از تبلیغات محیطی می باشد که میتواند کسب و کار شما را در معرض دید محاطبان بسیار زیادتری قرار دهد.
13:12

تجربه دیجیتال

شمارش همه دستاوردهای شگفت‌انگیز در دیجیتال مارکتینگ

پروژه موفق
0 +
مشتریان وفادار
0 +
خدمات برتر
0 +
اعضای تیم
0 +

دیجیتال مارکتینگ راهی نوین و پرقدرت برای توسعه کسب و کار

نمونه کارها

برخی از نمونه کارهای اخیر ما

مرکز زیبایی فاطمه نوربخش
مرکززیبایی مینامیرزایی
مرکززیبایی شیما وفایی
فروشگاه ایران کازماتیک
کلینیک یوتوپیا
رضایت مشتریان

رضایت مشتریان به آسانی!

ارائه نتایج جذاب دیجیتال مارکتینگ با بازدهی فوق‌العاده

بانو مهشید نوری از سالن زیبایی "نیل بای آس"
5/5
با تشکر فراوان از تیم خلاق و حرفه‌ای گیتی بیوتی و آقای امید کربلایی، وب‌سایت جدید ما فراتر از انتظاراتمان بود. طراحی زیبا و کاربردی، به همراه سئوی قدرتمند، باعث افزایش محسوس مشتریان ما شده است. واقعاً از این همکاری راضی هستیم
بانو عطار زاده از سالن زیبایی "پروا بیوتی"
5/5
سپاسگزاریم از گیتی بیوتی و آقای امید کربلایی برای ساخت سایتی جذاب و کارآمد. طراحی سایت ما همانند خودمان، شیک و حرفه‌ای است. رزرو آنلاین و نمایش خدماتمان به بهترین شکل ممکن باعث جذب مشتریان بیشتری شده است. ممنون از توجه به جزئیات و خلاقیت.
تجربه دیجیتال

مورد اعتماد شرکت ها و سازمان های برتر جهانی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

ما یک آژانس تبلیغاتی هستیم!

آخرین مقالات به روز دنیا در حوزه دیجیتال مارکتینگ